کفش کالج مازراتی می تواند باعث بروز حساسیت های فصلی شود

پیدا کردن کفش کالج مازراتی مناسب برای دویدن کار آسانی نیست. پیدا کردن کفش‌های مخصوص دویدن مسیری می‌تواند برای یک مبتدی کار سختی به نظر برسد.

این کفش نه تنها باید بهترین کفش های دویدن کلاسیک، بلکه بهترین کفش های پیاده روی را نیز ترکیب کند، زیرا در واقع، تریل دویدن تلاقی بین دویدن و جهت یابی است.

کفش های تخصصی این ورزش باید سبک و راحت باشند، اما در عین حال باید در برابر حرکت در مناطق کوهستانی، تپه ها، مرداب ها، گل و لای، خاک و غیره مقاومت کنند. کفش دویدن تریل ایده آل چیست؟

ارزش دارد داستانی در مورد تاریخچه ظهور کفش های مخصوص تریل دویدن با داستانی در مورد خود تریل رانینگ شروع کنیم. این ورزش از ورزش دیگری متولد شد fellrunning که دویدن در زمین های کوهستانی است.

به طور معمول، تریل دویدن برای مسیرهایی انتخاب می شود که مسیرهای طبیعت با باتلاق، صخره، باتلاق، تپه های شیب دار هستند.

کفش

مسابقات Fellrunning اولین بار در سال 1064 توسط ملکوم سوم پادشاه اسکاتلند برگزار شد. طبیعتا خبری از کفش های راحتی تخصصی و حتی جایگزین نبود.

حتی با توسعه صنعت کفش در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، صحبت از کفش خاصی برای دویدن معمولی نبود. در مورد تریل دویدن چه می توانیم بگوییم.

شروع کم و بیش مشخص توسعه صنعت کفش، پایه و اساس یک کارخانه کفش مشترک توسط برادران داسلر را بنا نهاد. آنها بودند که برای اولین بار نمونه اولیه چکمه های فوتبال را به عموم مردم معرفی کردند که یک عنصر مهم آن میخ ها (هم قابل جابجایی و هم غیرقابل جابجایی) بودند. در آینده، سنبله ها نقش مهمی در ایجاد کفش های تریل دویدن خواهند داشت.

به تدریج نظم و انضباط ورزشی توسعه یافت. بیشتر و بیشتر مردم دویدن صحرایی را به عنوان جایگزینی برای دویدن کلاسیک ترجیح دادند. واضح است که برندهای ورزشی نمی توانستند چنین انفجار قدرتمندی را در محبوبیت این رشته ورزشی نادیده بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.