مردی با استفاده از لوله پلیکا شماره 4 برای خانه اش حوض پز از ماهی ساخت

گاهی اوقات مشتری می خواهد این پارامتر را به مقدار 0.2٪ کاهش دهد. در طرفین برای محصولات نورد مربعی، انحرافات هم به سمت بالا و هم به سمت پایین مجاز است.

ابعاد پروفیل استاندارد لوله پلیکا شماره 4 می تواند دارای انحرافات منفی از 2.5- میلی متر (محصولات با اندازه بزرگ، جایی که ضلع مربع دارای نشانگر 200 میلی متر است) تا 0.5- میلی متر (این مورد در مورد لوله های مربعی با دیواره های نازک با ابعاد جانبی 13- اعمال می شود. 25 میلی متر).

در مورد انحرافات مثبت، آنها به ترتیب از + 0.9 تا + 0.3 هستند. برای تعیین لوله پلیکا شماره 4 ساخته شده از فولاد سرد، از GOST 12336-66 استفاده می شود.

طبقه بندی لوله های فلزی از نوع مستطیلی توسط GOST 8645-68 انجام می شود. این استاندارد برای تولید نورد گرم، کشش سرد و بدون درز فراهم می کند.

بزرگترین استحکام سازه های بدون درز: یک مانع برای استفاده انبوه از آنها هزینه بالا است. برای تولید لوله پلیکا شماره 4، GOST استفاده غالب از روش جوش داده شده را تعیین می کند.

لوله

با کمک فن آوری های مدرن، تنظیم کیفیت های استحکام درز امکان پذیر شد که برای آن از جریان های القایی استفاده می شود. قابل ذکر است که این امر منجر به افزایش قیمت محصولات نمی شود.

جوش ها را می توان با یک درمان ویژه درمان کرد یا می توان آنها را در حالت تمیز نشده رها کرد: این تحت تأثیر ویژگی های عملیات بعدی آنها است.

نکته: از ماشین حساب های ساختمانی ما استفاده کنید و مصالح ساختمانی را سریع و دقیق محاسبه خواهید کرد.

همین اصل در ساخت لوله های پروفیل گالوانیزه اعمال می شود: ماده اولیه اولیه یک نوار فولادی با پوشش محافظ است. اگرچه در شرایط خاصی محصولات از قبل به پایان رسیده گالوانیزه می شوند.

که برای آن در روی مذاب غوطه ور می شود: این روش چندین بار تکرار می شود. طبق GOST، طبقه بندی لوله های فولادی مستطیلی، بسته به درجه فولاد مورد استفاده، انجام نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.