تولید ام دی اف سیتک باعث افزایش درآمد یک نجار در روسیه شد

از ام دی اف سیتک برای تولید ظروف و جعبه های هدیه (مخصوصاً توسعه یافته در چین) استفاده می شود.

پانل های ام دی اف برای دکوراسیون داخلی به عنوان جایگزینی برای رنگ، کاغذ دیواری یا گچ استفاده می شود، زیرا این ماده در برابر سایش مقاوم است و برای کارهای سریع مناسب است.

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) یک ماده تخته ای است که با فشار دادن خشک الیاف خمیر چوب در فشار و دمای بالا تولید می شود.

رزین های کاربامید اصلاح شده با ملامین به عنوان یک عنصر اتصال استفاده می شود. این امر انتشار فرمالدئید بسیار کم را تضمین می کند (کلاس انتشار فرمالدئید – E1).

ام دی اف

مزایای اصلی تخته های ام دی اف:

1) کیفیت بالا؛

2) ترکیب و چگالی یکنواخت؛

3) طبیعی بودن محصول؛

4) ایمنی محیط زیست؛

5) سهولت در ماشینکاری.

6) خواص عایق صدا و حرارت بالا؛

7) امکان اعمال انواع دکورها;

8) مقاومت در برابر آب؛

9) مقاومت در برابر قارچ ها و میکروارگانیسم های مختلف.

از ام دی اف در تولید مبلمان، نما، نوارهای تزئینی، تخته دامن، پروفیل، کانتر، درب و آرشیترو، برای دکوراسیون داخلی، کفپوش لمینت استفاده می شود.

مواد MDF در بین هر تولید کننده مبلمان تقاضای زیادی دارد، به طوری که سازنده احتمالاً حتی به رمزگشایی این مخفف فکر نمی کند و به همان اندازه در مورد ترکیب تخته ام دی اف و خواص عملی آن تعجب نمی کند. امروز در Beton-Area.com قصد داریم به این سوال نگاهی بیندازیم.

گروهی از مردم وجود دارند که علیرغم نامی که با اطمینان شنیده می شود، اصلاً با مواد ام دی اف آشنایی ندارند، بنابراین طبیعی است که در پایان بپرسیم که چیست، کجا استفاده می شود و چرا این ماده در آن باقی مانده است.

تقاضا مخفف MDF تبدیل به زبان روسی نام انگلیسی برای مصالح ساختمانی Medium Density Fiberboard تخته فیبر با چگالی متوسط ​​است، اگر به معنای واقعی کلمه ترجمه شود و به صورت اختصاری این ماده را MDF می نامند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.