گوشت بلدرچین کرمانشاه می تواند باعث افزایش خستگی در افراد مسن شود

کمی بعد با اختراع دستگاه جوجه کشی معلوم شد که پرورش پرندگان در شرایط مصنوعی کاملاً امکان پذیر است. برای انجام این کار، آنها نسبت به جوجه های معمولی به فضای و غذای بسیار کمتری نیاز دارند.

اما در عین حال کیفیت گوشت بلدرچین کرمانشاه به اندازه گوشتی که از طریق شکار به دست می آید، باقی می ماند. می توان گفت که با بلدرچین با تلاش و هزینه بسیار کمتر به بازی واقعی می رسیم.

اول از همه، باید گفت که محتوای کالری گوشت بلدرچین بسیار کم است – بیش از 230 کیلو کالری در 100 گرم از این محصول رژیمی وجود ندارد. این بدان معنی است که می توان آن را با خیال راحت هنگام رژیم گرفتن یا انجام هر ورزشی مصرف کرد.

گوشت

همراه با محتوای کالری کم، مزایای گوشت بلدرچین در ترکیبی بسیار غنی از پروتئین است – تقریباً 22٪ از آنها در یک فیله تمیز شده از کله پاچه موجود است.

گوشت طیور به عنوان یکی از محصولات مهم برای افزایش حجم عضلات مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد. و هر فردی که در رژیم غذایی حاوی بلدرچین مجروح شده یا خون زیادی از دست داده است بسیار سریعتر بهبود می یابد – ترمیم بافت به مقدار زیادی پروتئین نیاز دارد.

ترکیب شیمیایی گوشت بلدرچین شامل مقدار نسبتاً زیادی ویتامین است: A، B1، B2، B5، B6، B9، B12، H، K. تفاوت کمی با سایر انواع گوشت دارد، اما با توجه به اینکه بلدرچین ها اغلب بخارپز می شوند، ویتامین ها را بیشتر نگه می دارد و به طور کلی برای ما مفیدتر از مثلاً گوشت گاو یا مرغ است.

تعداد زیادی از اجزای معدنی نیز فوایدی را اضافه می کند. کلسیم، پتاسیم، آهن، مس، منیزیم – همه این مواد مفید در گوشت بلدرچین به تقویت سیستم گردش خون و قلب و عروق، بهبود عملکرد مغز و کمک به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.