مصرف پودر دارچین برای لاغری باعث ناتوانی جسمی می شود

پودر دارچین برای لاغری و نتیجه گیری سریع فقط در پایان پخت و پز اضافه اضافه کنید (بیش از 10 دقیقه قبل از پایان)، زیرا با عملیات حرارتی طولانی مدت، دارچین می تواند تلخی ناخوشایندی به ظرف بدهد و اثر دارویی خود را از دست بدهد.

پودر دارچین بهتر است در مقادیر کم خریداری شود – به سرعت طعم خود را از دست می دهد.

برای تعیین کیفیت دارچین باید آن را در آب جوش حل کرد. از مخلوط بالاترین درجه، باید رسوبی شبیه ژله قرمز قهوه ای به دست آید.

یکی می گوید که دارچین آسیاب شده خواص مفید خود را سریعتر از دست می دهد، مانند همه ادویه ها و غلات.

نظر دیگر این است که دارچین آسیاب شده از پوست تنه درخت به دست می آید که در آنجا خواص درمانی قوی تری دارد و به صورت تکه های درشت خشک می شود، بنابراین بلافاصله آسیاب می شود و به عنوان آسیاب می شود.

در عین حال، در هنگام آسیاب کردن، خواص قدرت خود را از دست می دهند. و چوب دارچین از شاخه های کوچک به دست می آید که قدرت درمانی کمتری دارد اما در هنگام آسیاب کردن آن را از دست نمی دهد.

آنها همچنین می نویسند که بدست آوردن چوب ها به سادگی دشوار است، زیرا آنها کامل هستند و اغلب قطعات زیادی وجود دارد که آسیاب می شوند. شاید این به دلیل قیمت بالاتر برای آنها باشد که حمل و نقل گرانتر را نیز شامل می شود.

دارچین

هنگام انتخاب دارچین، بهتر است روی طعم و هدف استفاده خود تمرکز کنید.

چوب دارچین وقتی در قمقمه دم می‌شود یا مثلاً به عنوان بخشی از گیاهان دیگر یا شیر جوشانده می‌شود، راحت است. دارچین آسیاب شده برای قرار دادن در دسر راحت تر است.

هنگام خرید چوب دارچین و هیچ نشانه ای وجود ندارد که کدام دارچین است – سیلان یا کاسیا، این را می توان به صورت بصری تعیین کرد. در مورد پودر، تعریف به دور از وضوح خواهد بود.

علاوه بر ویژگی های مشترک در همه محصولات ارگانیک، زمانی که از هیچ ماده شیمیایی در کشت استفاده نمی شود، حاصلخیزی و ترکیب خاک مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و روابط صادقانه ای بین تولید کننده و کشاورز برقرار می شود، ادویه ها و دارچین ارگانیک به ویژه دارای دو ویژگی مهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.