تولید نقل زنجبیلی در ایتالیا باعث یادگیری زبان فارس در این کشور شد

نقل زنجبیلی از شکر با اضافه کردن ملاس و عسل برای طعم و مزه درست می شود. همه چیز، دیگر هیچ!

ابتدا کمی آب به شکر اضافه می کنیم و با دمای 80 درجه می جوشانیم. وقتی کارامل به جوش آمد، ملاس و عسل را داخل آن بریزید. روند پخت ادامه دارد.

جوشاندن، تیره شدن، کارامل دخالت می کند، حباب ها را از آن خارج می کند. می فهمید، اگر آنها را حذف نکنید، در محل های آنها سوراخ هایی با لبه های تیز وجود دارد.

سپس کارامل در قالب ها ریخته می شود. اکنون آنها از سیلیکونی استفاده می کنند – یک نقل یخ زده را می توان به راحتی از آنها جدا کرد. و قبل از آن چوبی و فلزی بودند.

نقل

بله تقریبا فراموش کردم نقل کلاسیک فقط در سایه های مختلف زرد یا قهوه ای وجود دارد. هر چه کارامل بیشتر بپزد، نقل تیره تر می شود. رنگ های دیگر با افزودن هنگام پختن آب میوه های مختلف به دست می آید.

این موزه همچنین میزبان یک کلاس استاد نقاشی روی نقل سلطنتی است. شاید دیگران باشند، اما ما این یکی را داشتیم. نام آن نیز از تزارویچ الکساندر گرفته شده است که شیشکوف چنین نقل های نقاشی شده ای را به او داد.

کلاس استاد نقاشینقل سلطنتی. موزه تاریخ نقل ریازان. ریازان

با این حال ، پادشاه از کپی من قدردانی نمی کند – من مزاحم نشدم و فقط خروس خود را با لایه های شکلات پوشاندم :))

تکرار می کنم، مقاله جداگانه ای در مورد موزه وجود خواهد داشت. بیایید در مورد شکر صحبت کنیم، داستان های جالبی در مورد آن گوش دهیم، دریابیم که چگونه تولید شده است، چه نامی داشت، نمایشگاه هایی را که می توانید لمس کنید ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.