شیره خرما فارس باعث گیاه خوار شدن کوسه ها شد

شیرهخرما نباید در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود، اگرچه به عنوان جایگزین سالم تری برای شکر در نظر گرفته می شود. شربت خرما محصولی از فرآوری خرما است.

شیره خرما فارس توده شیرین چسبناک است که از نظر کیفیت کمتر از عسل نیست. این محصول دارای رنگ کاراملی تیره و رایحه شیرین میوه ای می باشد. شربت یا همان شیره خرما در کشورهای آسیایی محبوبیت خاصی دارد.

در کشورهای اروپایی نیز به طور گسترده ای شناخته شده است. شیره خرما در ترکیه پکمز، در مصر و پاکستان و در ارمنستان دوشاب نامیده می شود. شربت خرما طبیعی جایگزین شکر است.

هنگام انتخاب شربت خرما باید به اطلاعات روی برچسب توجه ویژه ای داشت. ترکیب نباید حاوی مواد افزودنی غیر ضروری باشد، فقط آب و خرما باشد. تاریخ انقضا بهتر است با حاشیه کمی انتخاب شود.

شیره

کشور تولید کننده باید با جغرافیای تاریخ مطابقت داشته باشد. محصول باید در یک ظرف شیشه ای تیره سازگار با محیط زیست بسته بندی شود.

مقدار کمی این یا آن ماده در شربت خرما بسته به درجه تازگی و نحوه نگهداری محصول متفاوت است. ویژگی های اکولوژیکی محل رشد فرهنگ و وسایل مورد استفاده برای کشت آن نیز مهم است.

شربت خرما از دیرباز در دسته محصولات ارگانیک سالم قرار گرفته است، این شربت جایگزین سالمی برای شکر و شیرین کننده های مصنوعی است.

این از یک ماده تشکیل شده است شیره غلیظ خرما، چنین ترکیب “خالص” برای خود صحبت می کند. این یک محصول طبیعی سالم است و تنها منفی آن طعم دلپذیر آن است که توقف آن را دشوار می کند. همه چیز در حد اعتدال خوب است و استفاده دوز از این شربت فقط برای بدن شما مفید است.

شربت خرما همان خواص مفید خود خرما را دارد. اینها غذاهای غنی از ویتامین ها و عناصر میکروبی هستند که سیستم ایمنی را بالا می برند، تون بدن را افزایش می دهند و انرژی می بخشند.