کشف چای سبز سحرخیز مطعلق به قبل از میلاد بود

برای اینکه واقعاً مطمئن شوید که از تمام خواص این نوشیدنی باستانی بهره می‌برید، حتماً چای سبز سحرخیز ارگانیک بخرید. آفت کش ها یا سایر مواد مضری که اغلب در محصولات غیر ارگانیک وجود دارند در واقع می توانند خواص مفید آنها را به خطر بیندازند.

چای سبز ممکن است در افرادی که به کافئین بسیار حساس هستند مشکل ساز باشد، حتی اگر حاوی کافئین بسیار کمی در مقایسه با انواع دیگر چای یا نوشیدنی ها باشد. با این حال، بهتر است آن را در اواخر بعد از ظهر یا عصر قبل از خواب مصرف نکنید.

همچنین افراد مبتلا به کم خونی یا در معرض خطر ابتلا به آن باید از مصرف آن اجتناب کنند. اگر مشکلات سلامتی خاصی دارید، همیشه با پزشک معتمد خود مشورت کنید.

بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که چای سبز یک نوشداروی واقعی است و مطمئناً می‌تواند به یکی از متحدان سلامتی شما تبدیل شود و از شما در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب محافظت کند، عواملی که اساس بسیاری از بیماری‌های مدرن هستند.

چای

با این حال، نباید آن را یک ماده معجزه آسا در نظر گرفت: به شما توصیه می کنیم همیشه به یاد داشته باشید که عادت خوب یک فنجان چای نیز باید با یک سبک زندگی سالم همراه باشد.

اثربخشی محصولات چای سبز در جامعه غربی بسیار مورد بحث قرار گرفته است و فواید متعددی وجود دارد که محققان به مطالعه آنها ادامه می دهند.

گیاهی است که خواص گوناگونی دارد و به لطف عناصر موجود در آن و مصرف روزانه آن، محصولات زیادی با ظرفیت های مفید برای بدن ما به دست می آید.

چای سبز باعث تحریک دیورز می شود، جنبه ای که به مقابله با احتباس آب کمک می کند: بنابراین، مصرف چای سبز برای زنان بسیار توصیه می شود، زیرا با جلوگیری و مقابله با احتباس آب، مشکلات سلولیت را از بین می برد.