کاپشن زنانه در بازار باعث کاهش درآمد یک فروشنده شد

یک کاپشن زنانه در بازار ، نزدیک به سایز بزرگ، مورد علاقه بسیاری از شیک پوشان است. این همه کاره است، قادر به تکمیل هر تصویر است. لباس، تی شرت به علاوه شلوار جین، گرمکن یا آستین بلند – مطلقاً هر چیزی فقط در صورتی برنده می شود که یک ژاکت سفید جادار روی آنها بیندازید.

شما می توانید با یک ژاکت بزرگ سفید به هر جایی بروید: هم برای پیاده روی و هم برای خرید و هم برای قرار ملاقات مناسب است.

یک کت چرم سفید می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این فقط یک ژاکت دوچرخه سواری یا یک ژاکت بمب افکن تهاجمی نیست. در عکس ما یک نگاه توتال ملایم و رمانتیک را مشاهده می کنیم.

در اینجا، همه عناصر سفید هستند: شلوارهای گشاد با چین‌خوردگی به زیبایی روان می‌شوند و یک ژاکت کوتاه حس سختی و رسمی را به ارمغان می‌آورد.

کاپشن

تصویری عالی برای قدم زدن در جنگل سنگی. مانند خورشید، دیوارهای خشن آسمان خراش ها را روشن خواهید کرد.

ژاکت دراز که یادآور کت بارانی است، به طور کامل با جیب های بزرگ تزئین شده است. اتفاقا آخرین پیپ این فصل! هر چه جیب های پچ بیشتر باشد، لباس بیرونی موثرتر و کاربردی تر است.

شما می توانید چنین زیبایی را با هر پایینی ترکیب کنید. در عکس مثلا یک دامن بلند و سبک. شلوار جین یا شلوار اداری نیز مناسب است.

ژاکت کشیده دارای یک کمربند است، بنابراین فشرده می شود و در باد تکان نمی خورد. با این حال، حتی با باز کردن زیپ، ظاهر تماشایی خود را از دست نمی دهد.

یک ژاکت سفید برش در هوای گرم در بهار و پاییز راحت است. حرکت را محدود نمی کند، ایده آل برای سفر با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی. به شما امکان می دهد شلوار یا دامن را با شکوه تمام نشان دهید.