کارتریج لیزری رنگی hp باعث شد کارگران یک چاپ خانه دچار بیماری سل شوند

جنبه فوق العاده پرینترهای لیزری که آنها را از سایر چاپگرهای موجود در بازار متمایز می کند این است که کارتریج لیزری رنگی hp که آنها برای فرآیند چاپ استفاده می کنند در واقع جوهر مایع یا جوهر جامد نیستند.

این یک پودر ریز است که در یک ظرف پلاستیکی ذخیره می شود که شما خریداری می کنید. وقتی در مورد کارتریج تونر صحبت می کنید، این همان چیزی است که شما آن را “تونر” می نامید.

هر چاپگر لیزری از این نوع جوهر برای چاپ استفاده می کند. این به این دلیل است که تونر توسط یک شارژ الکترواستاتیکی از کارتریج روی کاغذ چاپ می شود و بعداً توسط یک غلتک گرم شده در چاپگر روی کاغذ فشار داده می شود.

اگر در کار چاپ تعداد زیادی عکس یا پوستر هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که کارتریج‌های تونر لیزری رنگی را به اندازه کافی در اختیار دارید تا تمام آنچه را که برای ساختن قطعات زیبا برای کسب‌وکارتان نیاز دارید، در اختیار داشته باشید.

کارتریج

علاوه بر این، این جوهر خشک نمی‌شود، بنابراین به دلیل استفاده نکردن از چاپگر، زمان بیشتری استفاده می‌کنید و کمتر هدر می‌روید. نکته مهم در مورد تونر رنگی در پرینترهای لیزری کیفیتی است که در نهایت به شما می دهد.

این رنگ آنقدر غنی و درخشان است که بعداً فقط می خواهید از چاپگر لیزری برای تمام نیازهای تجاری خود استفاده کنید.

استفاده از پرینتر لیزری ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما وقتی تصاویری که آنها از تونر لیزری رنگی ایجاد می کنند را می بینید، فقط می خواهید از آن برای بقیه روزهای چاپ خود استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که کارتریج های تونر لیزری رنگی مناسب را برای چاپگر لیزری خود بخرید و هر آنچه را که برای ساختن تصاویر زیبا برای کسب و کار یا خانه خود نیاز دارید در اختیار خواهید داشت.