پودر موبر نوره می تواند باعث سقط جنین در ماه های اول بارداری شود

روش های حذف موهای زائد از پایبندی به سنت های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی مثل استفاده از پودر موبر نوره تا رعایت استانداردهای زیبایی شناسی تکامل یافته است.

روش های رفع موهای زائد را می توان به دو دسته تقسیم کرد: اپیلاسیون که شامل برداشتن ساقه مو و شامل تراشیدن و موبرهای شیمیایی است و اپیلاسیون که شامل برداشتن ساقه، فولیکول و پیاز مو می شود و شامل کندن، نخ کردن، اپیلاسیون، شکرک زدن، لیزر، سیستم نور پالسی شدید، الکترولیز، و درمان فوتودینامیک.

علاوه بر این، یک کرم هیدروکلراید افلورنیتین 13.9% (Vaniqa®، نه یک روش اپیلاتور یا اپیلاتور)، مورد تایید FDA ایالات متحده و بهداشت کانادا برای کاهش سرعت رشد موهای صورت و استفاده در ترکیب با سایر روش های حذف موهای زائد است.

پودر

همه روش ها به جز الکترولیز موقتی هستند و هر تکنیک از نظر اثربخشی و عوارض جانبی مزایا و معایبی دارد. نکته مهم این است که اکثر مطالعاتی که کارایی روش های حذف مو را بررسی می کنند به موهای تیره تر و پوست روشن تر محدود می شوند و تحقیقات بیشتر به ویژه برای کسانی که موهای رنگ روشن دارند مورد نیاز است.

موهای ناخواسته بدن، به ویژه برای زنان، برای دهه ها مشکل بوده است. از بین بردن موهای زائد با الکترولیز سوزنی یک فرآیند آهسته از بین بردن یک مو در یک زمان است. لیزر موهای زائد از ناتوانی در از بین بردن سلول های بنیادی و همچنین احتمال سوختگی پوست، درد و جای زخم رنج می برد.

در این مقاله، ما نتایج اولیه 2 مطالعه را گزارش می‌کنیم، که یکی از آنها مطالعه مداوم استفاده از یک پچ یا روش پروب جریان گالوانیکی است این روش با درمان چند فولیکول مو به طور همزمان به دنبال حذف دائمی سریع و موثر موهای زائد است.