هیدروکربن سنگین در بورس باعث خودکشی دسته جمعی یک خانواده شد

تحت شرایط معمول خوراک، فرآیند سلکسول در محدوده فشار بین 300 تا 2000 psig با ترکیب گاز اسیدی از 5٪ تا بیش از 60٪ حجمی متفاوت است.

این فرآیند که توسط Fluor Corporation ثبت شده است، از پروپیلن کربنات بی آب به عنوان حلال خود استفاده می کند.

هیدروکربن سنگین در بورس بسیار پر فروش بوده و توانسته سهام زیادی را در اختیار مردم قرار دهد تا مردم نیز در این محصول که پیشرفت چشمگیری دارد سهیم باشند.

حلال بدون چربی به جاذب معمولاً در دمای کمتر از محیط کار می کند و معمولاً روشی برای سرد کردن حلال ضروری است. حذف دی اکسید کربن از جریان گازهای پرفشار هدف نهایی این فرآیند است.

هیدروکربن

فرآیند فلور زمانی رقابتی می شود که فشار جزئی CO2 در گاز تغذیه بالاتر از 75 psia (5 bar) باشد. پروپیلن کربنات حلال اولیه در فرآیند فلور است که عمدتاً برای حذف CO2 از گاز ترش استفاده می شود.

فلور بهترین عملکرد خود را هنگام تصفیه جریان های گازی با فشار بالا که حاوی غلظت بالایی از گاز اسیدی هستند نشان می دهد.

کربنات پروپیلن غیر خورنده و غیرآبی است. از آنجایی که فقط جذب فیزیکی درگیر است، خوردگی، فرسایش و مشکلات رسوب باید حداقل باشد. نیازی به آلیاژهای ضد زنگ یا سایر آلیاژها نیست.

مشابه آبشویی، کربنات پروپیلن از بالا وارد ستون می شود و بر خلاف جریان گاز ترش که به سمت بالا جریان دارد تماس می گیرد.

محلول غنی از پایین جاذب از طریق یک توربین بازیابی توان هیدرولیک به درام فلاش فشار بالا که با فشار متوسط (300-000 psig) کار می‌کند، جریان می‌یابد، سپس به درام فلاش فشار پایین جریان می‌یابد که با فشار کمتر از 100psig کار می‌کند.