ماکارونی غذای خاص بسیاری از سرآشپزهای جهان

پاستا، غذای لذیذ مورد علاقه و غذای خاص بسیاری از معروف ترین سرآشپزهای جهان و یک وعده غذایی راحت برای میلیون ها نفر در سراسر جهان، به عنوان یک عنصر شناسایی غذاهای سالم سنتی مدیترانه ای و آمریکای لاتین شناخته شده است.
چنانچه ماکارونی سس پستو از روزهایی که به اشتباه توسط مصرف کنندگان به عنوان یک “غذای چاق کننده” در نظر گرفته می شد فاصله زیادی داشته است. امروزه به عنوان یکی از “گزینه های سالم” تلقی می شود.
در واقع، از آنجایی که ماکارونی سبوس دار به‌عنوان پایه‌ای برای یک وعده غذایی بسیار متنوع است، به راحتی می‌توان آن را به روش‌هایی سرو کرد که هم تصور ما از «تغذیه سالم» و هم اشتهای ما برای غذاهای جالب و خوشمزه را برآورده کند.
هم چنین ماکارونی آشیانه ای زر که به عنوان یک غذای خوشمزه خانوادگی مورد علاقه است و به همان اندازه در سرتاسر جهان از آن لذت می‌برد، ارزش زیادی نسبت به هر غذای دیگری دارد تا به عنوان یک غذای کاربردی ایده‌آل سرو شود.
در اینجا ما مواد مختلف سلامتی را که در ماکارونی شکل دار به عنوان عوامل درمان بیماری،اختلال و یا مکمل‌های تغذیه‌ای قوی و اثرات آن‌ها بر پارامترهای پخت و کیفیت پاستا و همچنین فواید سلامتی و ویژگی‌های درمانی مختلف آن‌ها گنجانده شده‌اند، تجزیه و تحلیل می‌کنیم.
  • منابع:
    1. Health Based Pasta: Redefining the Concept of the Next Generation Convenience Food
  • تبلیغات: 
    1. کشف جسدی در حصیر در یکی از کشور های اروپایی
    2. با خامه برای خود یک شام خوشمزه بپزید
    3. آیا می دانستید که ارده کنجد خروپف را از بین می برد؟
    4. مردی در چین فایبرگلاس می خورد