ماندگاری تخمه آفتابگردان در طول سال

آفتابگردان ها معمولاً در تابستان شکوفا می شوند، اما دانه های آفتابگردان کامل ماندگاری طولانی دارند و تعبیر خواب تخمه آفتابگردان بنابراین در تمام طول سال در اکثر بازارها در دسترس هستند.

از آنجایی که دانه های آفتابگردان دارای محتوای چربی بالایی هستند، اگر به درستی نگهداری نشوند، مستعد فاسد شدن هستند. آنها را تا سه ماه در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. همچنین می توانید آنها را در فریزر نگهداری کنید.

هنگام خرید تخمه آفتابگردان کامل در فروشگاه، تاریخ بهترین تا را بررسی کنید. دانه های کامل اغلب تا چهار ماه پس از آن تاریخ و تا یک سال پس از آن تاریخ اگر منجمد شوند خوب هستند.

برای یک میان وعده سریع می توانید دانه های آفتابگردان را به تنهایی بخورید لباس چرم دخترانه برای کمک به کنترل قسمت‌ها، دانه‌ها را به جای اینکه دستتان را در کیسه یا کاسه بگذارید، اندازه بگیرید. سعی کنید سهم خود را بیش از 1/4 فنجان نگه دارید، که کم و بیش معادل یک اونس خشک است.

اگر قصد دارید دانه های خود را با یک وعده میوه ترکیب کنید، سعی کنید برای کنترل کالری، سهم خود را نصف کنید.

از طرف دیگر، اگر دانه های خود را به سالاد یا غذای جانبی پر از سبزیجات اضافه می کنید رب انار می توانید سهم خود را در حدود 1 قاشق غذاخوری نگه دارید. افزودن مغز آفتابگردان به غذاهای جانبی فیبر، بافت و چربی مفید برای قلب را به غذا اضافه می کند. به سادگی آنها را برشته کنید یا به صورت خام بگنجانید.

برای برشته شدن تخمه آفتابگردان، مغزها را روی سینی فر قرار دهید و در فر 400 درجه قرار دهید. در صورت تمایل با مقدار کمی روغن زیتون و چاشنی بپاشید. مراقب آنها باشید زیرا در عرض 3 تا 4 دقیقه شروع به قهوه ای شدن می کنند.

دانه های آفتابگردان را می توان آسیاب کرد و برای گردگیری گوشت و ماهی استفاده کرد رسیدن به خاک سفت در دفینه برای طعم بیشتر، مقداری دانه را در ماست، پنیر یا اسموتی کم چرب خود بریزید. آنها همچنین می توانند به کلوچه ها، نان ها، مخلوط پنکیک و دسرها اضافه شوند یا به عنوان یک ماده در گرانولا و مخلوط تریل خانگی استفاده شوند.

در نهایت، از تخمه آفتابگردان نیز برای تهیه کره آفتاب استفاده می شود که اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، جایگزین خوبی برای پخش است. از دانه ها برای تهیه روغن آفتابگردان نیز استفاده می شود.

  • منابع:
    1. Sunflower Seed Nutrition Facts and Health Benefits
  • تبلیغات: 
  1. رنگی که به نام ملکه الیزابت نامگذاری شد
  2. تورهایی که به شما ثروت آفرینی را آموزش می دهد
  3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
  4. ترفندهایی برای کسب درآمد که تا به حال به آن فکر نکرده اید