ماشین اسباب بازی پژو 206 باعث ایجاد حساسیت های تنفسی می شود

بعد از خرید اسباب بازی باتری ماشین را نصب کردم و شروع به بازی کردم. ریموت را برداشتم و با هیجان شروع کردم به بازی کردن، جلو، جلو، چپ، راست، ماشین کنترل از راه دور همراه با کنترل من غوغا می کرد، هر از گاهی به ستاره های طلایی برخورد می کرد، هی، چرا ماشین اسباب بازی پژو 206 کنترل از راه دور نمی تواند برگردد؟

من دفترچه راهنما را برداشتم، اما دفترچه راهنما همه انگلیسی بود و من نمی توانستم آن را بفهمم، آنقدر مضطرب بودم که پاهایم را به هم می زدم. من فقط خودم کاوش کردم و بالاخره مکانیسم عقب نشینی را پیدا کردم…

ماشین اسباب بازی بسیار زیباست، بدنه قرمز روشن، تزئینات نفیس روی آن، توپ، آنتن، فنر… ماشین اسباب بازی دارای هشت چرخ است، می توانم آن را کنترل کنم تا پیشروی و عقب نشینی کند یا آزادانه بچرخد.

کنترل از راه دور. زاویه، بنابراین ماشین اسباب بازی من می تواند از پله ها بالا برود و از موانع بالا برود، در حالی که سایر ماشین های کنترل از راه دور معمولاً این عملکرد را ندارند.

اسباب بازی

مورد علاقه من این است که ماشین اسباب بازی را کار کنم، بگذارم مطابق میل من رانندگی کند و هنگام رانندگی موسیقی فوق العاده ای پخش کند!

بسیار کوچک است، فقط به اندازه انگشت شست. این شاتل کوچک دارای بدنه ای آبی رنگ است که نقش های زیبایی روی آن قرار گرفته است. صندلی های زیادی در ماشین وجود دارد که با هم چیده شده اند.

همچنین یک فرمان برای صندلی راننده تعبیه شده است. هیچ تفاوتی با اتوبوس واقعی ندارد. شاتل کوچک من یک ویژگی دارد: بسیار سریع کار می کند.

شما فقط آن را چند بار به عقب بمالید و حرکت می کند. در این هنگام، به نظر می رسید که این اتوبوس کوچک را دیدم که در جاده عریض در حال حرکت بود، درختان سرسبز، علف های سبز و گل های رنگارنگ را دید که روی پست خود ایستاده بودند و صدای آواز پرندگان را شنید