لوله پلی اتیلن برای تامین آب

دمای کاری بین 20- تا 40 درجه سانتی گراد و حداکثر فشار کاری کمتر از 0.7 مگاپاسکال شرایط قابل قبولی برای استفاده از لوله های آب پلی اتیلن است و لوله پلی اتیلن 6 اینچ برای این موارد مناسب تر می باشد.

لوله تامین آب پلی اتیلن دارای چندین مزیت است:

با وجود اندازه کوچک آن، حمل و نقل و اتصال آن آسان است.
دارای دیواره داخلی صاف با مقاومت اصطکاکی کم است.
در برابر خوردگی مقاوم است.
ایمن و سالم است.
در واقع عمر مفید آن 50 سال است.
معمولاً در تأمین آب مدفون شهری، تأمین آب ساختمانی، آبیاری کشاورزی، محله‌های مسکونی و سیستم‌های تأمین آب تحت فشار گیاهان زمانی که دمای هوا 40 درجه فارنهایت باشد، استفاده می‌شود.

لوله های گاز پلی اتیلن، مانند لوله های معدن، باید بتوانند فشارهای مشخصی را در حین استفاده تحمل کنند، درست مانند لوله های معدن. رزین HDPE برای استفاده در خطوط لوله گاز تایید شده است.

یک خط لوله گاز به دلایل ایمنی باید چندین مزیت داشته باشد، از جمله تماس قابل اعتماد و پایدار، مقاومت در برابر ضربه مواد و مقاومت.

این می تواند در برابر مواردی مانند زنگ زدگی، پیری و سایر مواردی که اتفاق می افتد مقاومت کند و لوله پلی اتیلن فشار قوی در شرایط متفاوتی تولید می شود.

سیستم های لوله HDPE در بسیاری از کاربردها بهتر از لوله های فلزی هستند زیرا ارزان تر هستند و عمر طولانی تری دارند لوله پلی اتیلن فاضلابی در این باره مورد آزمایش قرار گرفته است.

برای لوله های گاز، حداکثر فشار کاری 0.7 مگا پاسکال در دماهای پایین و در طول زمان مناسب است و لوله پلی اتیلن کشاورزی از انواع این مدل لوله ها است.

  • منابع:
    1. Applications of PE Pipe
  • تبلیغات: 
    1. روغن بنفشه ای که می تواند گروه خون شما را تغییر دهد!
    2. داستان زرشک در دشت لوت!
    3. کشف محفظه‌هایی پر از تابلو برق در کره ماه!
    4. چگونه با مایع دستشویی پسوریازیس را درمان کنیم؟