لوله پلیکا ۶ متری باعث استحکام سیستم تهویه هوا در ساختما می شود

هدف اصلی این مقاله ارائه مطالعات موردی لوله پلیکا ۶ متری فاضلاب PVC موجود در ادبیات و مقایسه نتایج حاصل از دوام PVC با یافته‌های بازرسی (CCTV) داده‌ها است.

تاکید بر مطالعاتی است که ویژگی‌هایی را که یکپارچگی ساختاری و عملکرد کلی یک سیستم فاضلاب را تعریف می‌کنند، بررسی می‌کنند. داده های بازرسی مربوط به سه شهرداری مختلف در هلند است: Almere، Amstelveen و Breda.

تفاوت‌های اصلی بین ادبیات و داده‌های بازرسی به عنوان گامی در جهت پل زدن نتایج حاصل از تحقیقات علمی و مشاهدات از عمل مورد بحث قرار می‌گیرد.

از مراحل اولیه تولید تا آخرین مراحل عمر عملیاتی، عوامل متعددی وجود دارند که به طور بالقوه می توانند بر خواص فیزیکی، شیمیایی و در نتیجه مکانیکی لوله های PVC تأثیر بگذارند. مروری بر این عوامل و مکانیسم های مشاهده شده در بخش های بعدی ارائه شده است.

لوله

پلیمریزاسیون سوسپانسیون پرکاربردترین فرآیند برای تولید ذرات پی وی سی (80 درصد) است، در حالی که امولسیون و پلیمریزاسیون انبوه به ترتیب 12 و 8 درصد از تولید جهانی را تامین می کنند.

اگرچه جزئیات خاص اندازه ذرات PVC در ادبیات کمی متفاوت است ، ریزساختار از همان الگو پیروی می کند. این را می توان در سه مرحله توصیف کرد: ذره مرحله III-PVC (~100-150μm)، مرحله II-ذره اولیه (~0.1-2~m) و ذره مرحله I (~10nm) .

تبدیل ماده به یک محصول همگن مستلزم آن است که مرزهای ذرات اولیه ناپدید شوند و یک شبکه درهم تنیدگی پیوسته جدید ایجاد شود.

این روش به فرآیند ژل شدن معروف است و کیفیت آن با سطح ژل شدن بیان می شود. روش های مختلفی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سطح ژل شدن وجود دارد.