لنت امکو ساینا باعث قفل شدن پدال ترمز خواهد شد

لنت امکو ساینا سیستم های ترمز دیسکی معمولاً از یک ماده فلزی مقاوم در برابر دماهای بالا ساخته می شوند که چرخش دیسک ترمز را از طریق اصطکاک کند می کند.

حتی اگر آنها برای ماندگاری ساخته شده باشند، با هر ترمز کمی سایش می کنند تا زمانی که بتوانند راندمان ترمز را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

بررسی های محصول و خدمات ما صرفا بر اساس تحقیقات علمی و آزمایش های انجام شده توسط کارشناسان واقعی صنعت فرموله شده است.

ما از حمایت های مالی یا معاملات تبلیغاتی غرامت دریافت نمی کنیم، با این حال می توانید با کلیک بر روی پیوندهایی که گاهی در مقالات پیدا می کنید، از کار ما حمایت کنید.

هیچ هزینه اضافی برای شما وجود نخواهد داشت، اما ژست شما به ما امکان می دهد کمیسیون کمی دریافت کنیم که به لطف آن می توانیم به طور عینی، مستقل و در خدمت خوانندگان محترم به انجام کار خود ادامه دهیم.

لنت
Closeup of car mechanic repairing brake pads

به همین دلیل هر زمان که شرایط ایمنی از بین رفت، یعنی زمانی که به ضخامت کمتر از 3-4 میلی متر رسیدند، لازم است آنها را تعویض کنید.

بررسی دوره ای که توسط کارگاه با ابزار اندازه گیری مناسب انجام می شود به شما امکان می دهد با خیال راحت رانندگی کنید، در هر صورت توصیه می شود هر 30-40000 کیلومتر آنها را تعویض کنید.

این لنت‌های ترمز محور جلو تعادل کاملی بین عملکرد، راحتی سواری و دوام ارائه می‌دهند. آنها با بهینه سازی عملکرد و امکان توقف در مسافت های کوتاه تر، ترمز ایمن را تضمین می کنند، زیرا در این شرایط هر سانتی متر اهمیت دارد.

ایمنی مهم است و برای تضمین کیفیت ثابت، همه لنت‌های ترمز Febi دارای گواهی ECE R-90 هستند. این رویه ای است که در اتحادیه اروپا تجویز می شود که در آن عملکرد لنت ترمز آزمایش می شود: بنابراین صدور گواهینامه محصول یک امنیت اضافی برای مشتری است.