ساعت ایستاده جدید و شیکی که زمان را به عقب بر می گرداند

در طول انقلاب صنعتی، سرعت زندگی و برنامه‌ریزی سریع‌تر شیفت‌ها و حمل‌ونقل عمومی مانند قطارها به زمان‌سنجی دقیق‌تری بستگی داشت که توسط آونگ ممکن می‌شد. زندگی روزمره حول و حوش ساعت آونگی خانه سازماندهی شده بود.

ساعت‌های آونگی دقیق‌تری به نام رگلاتور که در بین ساعت ها ،قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک مناسب است ،در مکان‌های تجاری و ایستگاه‌های راه‌آهن نصب می‌شدند و برای برنامه‌ریزی کار و تنظیم ساعت‌های دیگر استفاده می‌شدند.

نیاز به زمان‌سنجی بسیار دقیق در جهت‌یابی آسمانی برای تعیین طول جغرافیایی کشتی‌ها در طول سفرهای دریایی طولانی، باعث ایجاد دقیق‌ترین ساعت‌های آونگی به نام تنظیم‌کننده‌های نجومی شد.

این ابزار دقیق که در رصدخانه های دریایی نصب شده بودند و با مشاهده گذر ستاره ها از بالای سرشان در عرض یک ثانیه دقیق می شدند، برای تنظیم زمان سنج های دریایی در کشتی های دریایی و تجاری استفاده می شدند.

ساعت

در آغاز قرن نوزدهم، تنظیم‌کننده‌های نجومی در رصدخانه‌های دریایی به‌عنوان استانداردهای اولیه برای خدمات توزیع زمان ملی که سیگنال‌های زمانی را روی سیم‌های تلگراف توزیع می‌کردند، خدمت می‌کردند.

از سال 1909، اداره ملی استاندارد ایالات متحده استاندارد زمان ایالات متحده را بر اساس ساعت های آونگی Riefler، با دقت حدود 10 میلی ثانیه در روز، قرار داد. در سال 1929 قبل از اینکه در دهه 1930 استانداردهای کوارتز را به مرحله اجرا درآورد، به ساعت آونگی آزاد Shortt-Synchronome تغییر مکان داد.

با خطای کمتر از یک ثانیه در سال، Shortt دقیق‌ترین ساعت پاندولی تجاری تولید شده بود.

ساعت‌های آونگی تا زمان اختراع ساعت کوارتز در سال 1927 به مدت 270 سال استاندارد جهانی برای زمان‌سنجی دقیق باقی ماندند و در طول جنگ جهانی دوم به عنوان استانداردهای زمانی مورد استفاده قرار گرفتند.

سرویس زمان فرانسه ساعت‌های آونگی را تا سال 1954 در مجموعه ساعت‌های استاندارد خود گنجاند. ساعت آونگی خانگی در طول دهه‌های 1930 و 1940 به‌عنوان زمان‌سنج خانگی با ساعت الکتریکی سنکرون جایگزین شد، که زمان دقیق‌تری را حفظ می‌کرد زیرا با نوسانات شبکه برق هماهنگ شده بود. دقیق‌ترین ساعت آونگی آزمایشی که تاکنون ساخته شده است ممکن است ساعت لیتلمور باشد که توسط ادوارد تی هال در دهه 1990 ساخته شد.