روایت تاریخچه تاسیس شرکت موتور هوندا

سوئیچیرو هوندا در سال 1937 شرکت خود را برای توسعه رینگ های پیستون برای تویوتا راه اندازی کرد. اگرچه طرح های اولیه رد شد، اما در نهایت او به تامین کننده مهم این قطعات تبدیل شد. تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد را به شما خواهیم گفت.

هوندا کسب و کار خود را در سال 1946 پس از دو بمباران ساختمان در طول جنگ جهانی دوم فروخت.

در همین زمان بود که سوئیچیرو فرصت دیگری را تشخیص داد نیاز به حمل و نقل مطمئن و ارزان در ژاپن و قیمت موتور هوندا 250 به مراتب بالاتر رفته است.

او شروع به نصب موتورهای دو زمانه بر روی دوچرخه ها کرد که در نهایت منجر به تولید دوچرخه ای کاملاً موتوردار به نام A-Type شد.

موتور هوندا

روزهای نخست
سوئیچیرو همیشه به اتومبیل علاقه داشت. او به عنوان یک مکانیک شاگرد در گاراژ Art Shokai در توکیو، روی اتومبیل ها کار می کرد و آنها را در مسابقات شرکت می کرد.

در نهایت او Tokai Seiki را تأسیس کرد، جایی که او شروع به تولید رینگ های پیستون کرد و کاور مبل بسیار ساده است.

چندین سفر طول کشید تا او بتواند چیزی را تولید کند که برای فروش به تویوتا قابل قبول بود، اما در نهایت همه چیز درست شد. فرآیند خودکاری که او ایجاد کرد به استخدام کارگران غیر ماهر در زمان جنگ کمک کرد.

سوئیچیرو در نهایت پس از جنگ جهانی دوم زمین و ساختمان خود را به تویوتا فروخت. این زنجیره رویدادها به هوندا کمک کرد تا متوجه شود مردم ژاپن به روش جدیدی برای رفت و آمد نیاز دارند.

ساخت دوچرخه موتوری به نام A-Type در سال 1947 انجام شد. این دوچرخه دارای یک موتور دو زمانه 50 سی سی بود. این امر باعث تشکیل شرکت هوندا موتور در سال 1948 شد و طرز تهیه ترشی مخلوط فوری انتخاب خوبی می باشد.

در سال 1950، هوندا یک کارخانه تولیدی جدید در توکیو ساخت. این شروع تاریخ این برند در تولید موتورسیکلت های باکیفیت برای طیف وسیعی از کاربردها شد.

  • منابع:
  1. THE HISTORY OF HONDA MOTORCYCLES
  • تبلیغات: 
    1. کت چرم بهترین هدیه برای مرد خانه است
    2. با اضافه کردن آویشن به شامپو چه اتفاقی برای موهایتان می افتد؟
    3. افرادی که توانسته اند ماه را از وسط به دو نیم تقسیم کنند!
    4. تولید نوعی چرم که به صورت خوراکی هم می توان آن را مصرف کرد!