دوخت پالتو بارانی پوست گرگ محبوب تیم بارسلونا

وقتی صحبت از لباس هایی می شود که ریشه در ورزش دارند، محبوبیت معمولاً به لطف بازیکنان است. الآن نه. مربیان زمان زیادی را در بیرون از خانه می گذرانند و برخلاف بازیکنان خود، ثابت ایستاده اند.

منطقی است که آنها به یک ژاکت سبک وزن، ضد آب و ضد باد نیاز دارند تا شب ها راحت تر شوند پالتو بارانی مربی را وارد کنید. ژاکت مربی که فراتر از ریشه های لباس ورزشی خود تکامل یافته است، اکنون یکی از اصلی ترین لوازم مورد علاقه لباس های خیابانی و ثابتی از کمد لباس های کپسولی معاصر بسیاری از مردان شیک است.

برچسب سوئدی ASKET با پالتو پوست سمور Zip خود به دنبال چیزهای کمتر است. کالای براق و اسپرت رویای یک مینیمالیست است. ساخته شده از پارچه نایلونی بازیافتی سبک وزن و ضد آب با عایق حاصل از بطری های پلاستیکی بازیافتی، به همان اندازه که شیک است پایدار است.

مانتو یکی از اصلی‌ترین لباس‌های بیرونی کلاسیک است که لایه بالایی ایده‌آل را در ماه‌های سرد زمستان ایجاد می‌کند و برای انداختن پالتو پوست و شلوار عالی است.

مانتوهای پشمی معمولی تا زیر زانو به پایان می رسند، اما مدل های کوتاه تر نیز در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده اند. از میان مانتوهای دو کتانی کلاسیک یا مدل تک سینه مدرن‌تر را انتخاب کنید یقه بریده بریده، هوای پیچیدگی را به هر لباسی اضافه می کند.

کت پشمی تخیلی اکسل آریگاتو برداشتی مدرن و مینیمالیستی از پالتو پوست گرگ است شبح بدون خط و ساختارشکن آن باعث ایجاد یک پارچه آرام می شود که به مجموعه شما حس ظرافتی را می دهد. آن را با هودی، شلوار جین و کفش‌های چرمی ترکیب کنید تا ظاهری کلاسیک و معاصر در آخر هفته داشته باشید.

  • منابع:
    1. THE ULTIMATE GUIDE TO MEN’S COATS & JACKETS

  • تبلیغات: 
  1. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!
  2. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
  3. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند
  4. عهد نامه ی ترکمن چای با چه خودکاری امضا شد؟