حوله تن پوش گلرنگ می تواند باعث صلح در جنگ ها شود

در سال 1982، راجر نیلسون، مربی تیم ونکوور کاناکس، با یک حوله تن پوش گلرنگ سفید که به انتهای چوب هاکی وصل شده بود، علامت‌هایی داد تا به حریفان بفهماند که پنالتی‌هایی که در بازی‌های پلی‌آف علیه شیکاگو بلک‌هاکس داده شده بودند، اشتباه بوده‌اند.

این حوله به «قدرت حوله» معروف است. در بازی بعدی، هزاران هوادار وارد شدند و حوله خود را به نمایش گذاشتند. این استفاده برای نشان دادن حمایت تیم در مرحله پلی آف به یک سنت تبدیل شده است. در طول بازی های پلی آف GM Place این حوله ها را با آرم Canucks حمل می کند.

توجه داشته باشیدیک راه کاربردی، بهداشتی و پویا برای احساس تازگی و خشکی همیشه استفاده از حوله های یکبار مصرف است.

این حوله‌های یکبار مصرف راحت، همه‌کاره و مناسب برای هر موقعیتی هستند، مخصوصاً زمانی که تمیز کردن کامل برای بهداشت شخصی مورد نیاز است، حتی در مکان‌های مشترک مانند موسسات عمومی، رستوران‌ها و ورزشگاه‌ها.

حوله

حوله های یکبار مصرف، حوله هایی بسیار راحت هستند که فقط یک بار می توان از آنها استفاده کرد. برخلاف حوله های معمولی حمام که معمولاً از پنبه ساخته می شوند، حوله های یکبار مصرف در حالی که از مواد زیست محیطی ساخته می شوند، نرمی مشابه پنبه دارند.

حوله های یکبار مصرف L’Unico Alta Qualità به دلیل کاربردی بودن، تجزیه پذیری زیستی، کمپوست پذیری و ضمانت شفاف برای بهداشت شخصی، محصولی بسیار پرطرفدار هستند.

طبق توصیه های موسسه نظافت، حوله های حمام باید بعد از 3 بار استفاده شسته شوند. این به این دلیل است که با مرطوب ماندن برای ساعت‌ها، به محیطی ایده‌آل برای تکثیر میکروب‌ها تبدیل می‌شوند.

به همین دلیل است که هر کسی باید حوله مخصوص به خود را داشته باشد و همچنین چرا هر قسمت از بدن حوله متفاوتی دارد.علاوه بر این، موارد خاصی وجود دارد که در آن حوله ها باید بیشتر شسته شوند.