تولید پاکت بسته بندی میوه خشک که قابل خوردن است

پیشنهاد ما به طور کلی شامل 5 حجم استاندارد (از 100 میلی لیتر تا 1 لیتر) است. انتخاب حجم و مواد، امکان بسته بندی بی شماری را برای تنقلات و میوه های خشک ارائه می دهد.

تکمیل همچنین درک مصرف کننده از عملی بودن بسته بندی در هنگام خرید محصول را تعیین می کند.

برای این کار، ما طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها را ارائه می‌کنیم که به محصول شما امکان می‌دهد در قفسه برجسته شود: زیپ، زیپ قابل بسته شدن یا باز شدن آسان، برخی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید در پاکت بسته بندی میوه خشک ارائه دهید.

محصولات بولساپلاست طبق مقررات جاری از نظر تماس و بسته بندی مواد غذایی به صورت ویژه تولید می شوند. این امر کیفیت بسته بندی بهینه را تضمین می کند و از آلودگی محصول جلوگیری می کند.

به همین ترتیب، اگر می‌خواهید محصول شما در بازار متمایز شود، می‌توانیم کیف‌ها را با چاپ دیجیتال (در تعداد کم) یا فلکسوگرافی (در تعداد بیشتر، بدون اینکه قابل توجه باشد) شخصی‌سازی کنیم.

پاکت

ما تجربه طولانی در ساخت کیسه ها داریم و فناوری ما امکان حفظ عالی محتویات آنها را با حفظ بهینه عطرها و طعم ها فراهم می کند. به این ترتیب میوه های خشک شما قوام و ترد خود را حفظ می کنند.

بسته بندی میوه های خشک باید هوابند بوده و در برابر رطوبت محافظت شده باشد تا محصولات در برابر زحمت حمل و نقل مقاومت کرده و تا زمان مصرف سالم و دست نخورده باقی بمانند.

تمام راه حل های بسته بندی میوه خشک ارائه شده توسط AZ Packaging بسیار جذاب و مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا ماندگاری عالی این خوراکی های حساس و گران قیمت را فراهم کنند.

برای بسته‌بندی میوه‌های خشک کارآمد و مقرون به صرفه، بسته‌بندی AZ بهترین کیف‌های Stand up & Zip Lock و بسیاری از کیسه‌های دیگر را با بهترین کیفیت و بدون سم ارائه می‌دهد.