تخت دو طبقه کشویی نوجوان می تواند باعث افزایش شادی در خانواده شود

سازه ای چوبی یا فلزی است که 2 تخت 1 نفره را به صورت عمودی پشتیبانی می کند. آنها با تشک های یک نفره سازگار هستند. بنابراین شما یک تخت کم و یک تخت بلند در ارتفاع متوسط ​​دارید.

تخت دو طبقه کشویی نوجوان مجهز به نردبان است تا کودک شما بتواند در ارتفاعی به تخت برسد. برای جلوگیری از سقوط، بستر بالایی توسط یک نرده محافظ احاطه شده است.

این مانع به دلیل اینکه ما دسترسی آزاد (جایی که نردبان تخت دوطبقه قرار دارد) را ترک می کنیم، تمام راه را دور نمی زند. حتی مجهز به نرده محافظ، تخت بلند برای بچه های زیر 6 سال به شدت منع می شود.

سایز تخت های تخت دوطبقه کودک 90*190 سانتی متر یا 90*200 سانتی متر می باشد.

تخت

اگر تخت زیر شیروانی و تخت دوطبقه برای صرفه جویی در فضای شما در نظر گرفته شده است، با این وجود این تخت های کودکان متفاوت هستند.

تخت زیر شیروانی فقط یک تخت در ارتفاع دارد: 1 مکان یا 2 مکان. در زیر، معمولا یک تخت خواب، یک میز تحریر، یک کمد لباس یا کشوهای ذخیره سازی وجود دارد.

تخت های لفت بیشتر برای نوجوانان، دانش آموزان یا بزرگسالانی که محل اقامت کوچکی دارند در نظر گرفته شده است. مدل تخت خواب نوجوان با میز و انباری تخت خواب دو طبقه مورد علاقه نوجوانان است

اولین دلیل برای انتخاب تخت دو طبقه صرفه جویی در فضا است. با انتخاب طرح عمودی اتاق خواب، فضای کف موجود افزایش می یابد. شما می توانید کمد لباس، کمد، میز، یا به سادگی فضای بازی برای کودکان به دست آورید!

تخت دو طبقه کلاسیک یک تخت دو نفره است. اما آیا می دانستید که تخت های سه طبقه وجود دارد؟ ایده آل برای فضاهای کوچک، برای اقامت در تعطیلات یا اجازه دادن به فرزندان شما برای پذیرایی از دوستان خود، تخت دو طبقه 3 نفره شامل یکی از موارد زیر است