با ساعت سامسونگ اکتیو 3 به دور دنیا سفر خواهید کرد

با دیدن بسیاری از عکس‌ها می‌توان ارزیابی کرد که  رهبران بی شماری هستند که ساعت سامسونگ اکتیو 3 خود را در دست راست می‌بندد. روانشناسی می گوید که رهبران این جهان تمایل دارند ساعت را در سمت راست بپوشند.

برای افراد مشهور، همه چیز کمی متفاوت از “افراد سالم” معمولی است. چه مفهومی داره؟ و مشکل این است که آنها نه تنها باید فعالیت ها و ظاهر خود را تبلیغ کنند، بلکه باید از جمعیت اصلی به وضوح قابل مشاهده باشند.

به عنوان مثال، به راحتی می توان لباس دیدنی فیلیپ کیرکوف را به خاطر آورد. تعداد کمی از مردان با این سبک حتی در زندگی روزمره موافق هستند.

با این حال، در اینترنت می توانید چند نظر دیگر در این مورد پیدا کنید: در مصاحبه با رئیس جمهور پاسخ این بود: “من ساعتی را روی دست راستم می گذارم، زیرا تاج دستم را نمی مالد.

ساعت

برخی منابع می گویند که از این طریق رئیس دولت می تواند خیلی سریع و بدون اینکه توسط چشمان کنجکاو شناسایی شود، زمان را در مذاکرات و جلسات مهم پیگیری کند.

در مورد برد پیت بازیگر هالیوودی، اینترنت پر از عکس‌های مختلف است که در آن بازیگر ساعتی را در دست راست یا چپ خود می‌بندد.

شاید این کار برای تبلیغ ساعت و ارتقای تصویر بازیگر انجام شده است. یا این مرد خوب دنیا اصلاً اذیت نمی شود و بسته به روحیه اش اکستنشن بازو را این طرف یا آن طرف می گذارد.

و اگر فقط بنشینید و فکر کنید، به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که هر عقربه ای روی ساعتتان بگذارید، آب و هوا تغییر نمی کند و دنیا زیر و رو نمی شود. مهمترین چیز این است که شما روحیه خوبی دارید، میل به جلو رفتن و لذت بردن از هر روز دارید.