با استفاده از سنگ مصنوعی نما می توانید افراد را هیپنوتیزم کنید

محصولاتی که می توان با استفاده از سنگ مصنوعی نما ساخت، قادر به تقلید صادقانه از هر نوع سنگ طبیعی، از مرمر گرفته تا گرانیت، با حداقل ضخامت بین 0.3 تا 0.9 سانتی متر هستند.

علاوه بر این، فرمت های مختلفی در دسترس هستند که می توانند هر درخواستی را برآورده کنند: از سنگریزه تا فرمت های بزرگ.

در برخی موارد، عناصر روکشی مجهز به سیستم های به هم پیوسته هستند تا امکان نصب آسان تر، با استفاده از گچ بری هایی که با استفاده از مواد مشابه ساخته شده اند، تکمیل شود.

با این حال، در موارد دیگر، ما با روش‌های کلاسیک چسب‌گذاری پیش می‌رویم و در هر صورت مطمئن می‌شویم که یک تکیه‌گاه بسیار مقاوم داریم.

از سنگ مصنوعی برای جایگزینی سنگ طبیعی استفاده می‌شد، نه برای ساخت ساختمان‌ها، بلکه برای پوشش نماهای خارجی و دیوارهای داخلی.

سنگ

استفاده از سنگ های مصنوعی برای تکمیل محیط های داخلی و خارجی به شما این امکان را می دهد که در سطح اقتصادی صرفه جویی زیادی داشته باشید.

همچنین در هر صورت نتیجه زیبایی شناسی برابر با آنچه از سنگ های طبیعی به دست می آید را تضمین کنید، همچنین سبکی و کاربردی بودن سنگ های مصنوعی به شما امکان می دهد تا نصب عناصر فردی را بسیار آسان تر کنید.

در بخش مرمت نیز از سنگ‌های مصنوعی استفاده می‌شود که استفاده از عناصر سبک وزن، رفع مشکلات مختلف ناشی از فرسودگی ساختمان را ممکن می‌سازد.

گاهی اوقات که یک بنای تاریخی-هنری (کاملاً با سنگ طبیعی ساخته شده) در معرض مرمت قرار می گیرد، استفاده از سنگ مصنوعی اگر با دقت و موشکافی انجام شود، به خوبی مداخله را استتار کرده و سازه به راحتی می تواند به شکوه سابق بازگردد.

سنگ‌های مصنوعی را می‌توان در مکان‌های عمومی داخلی و خارجی مانند مراکز سلامتی یا سالن‌های ورزشی استفاده کرد که در آن‌ها می‌توانند فضای طبیعی و طبیعی را بازسازی کنند.