اجاق گاز فردار اسنواباعث خودکشی کارخانه داری در تایوان شد

اجاق ها با عرض 75 سانتی متر دارای 5 محفظه می باشند. چشم های میانی در ساختار دولایه شعله ور هستند که تقریبا در همه برندها به آن چشم ووک می گوییم.

اجاق گاز فردار اسنوا 90 سانتی متری نیز دارای 5 محفظه هستند. باز هم در اینها انتظار می رود یکی از چشم ها بیدار شود. ویژگی گوش وک این است که 2 گرما را در یک کیفیت می دهد.

در نتیجه می تواند گرمای بیشتری نسبت به حالت عادی بدهد. بیایید بگوییم که این ترفند قرار است به اینجا برسد. ابعاد برش سنگ مرمر معادن در ابعاد 60، 70 و 75 سانتی متر می باشد.

(48*56) پس اجاق های 60 سانتی متری می تواند در تمام قطعات سنگ مرمر با 5 اتاقک و معادن 75 سانتی متری باشد. با این حال، ابعاد برش سنگ مرمر در معادن 90 سانتی متر کمی گسترده تر است.

اجاق

مواد مورد استفاده در اجاق گاز: اجاق های داخلی، رشد می کنند. می توان آن را از اینوکس (فولاد)، شیشه و مینا تولید کرد. اجاق های توکار شیشه ای خدمات شیک تر.

آنها برای غذا و گزینه های رنگی بیشتر محبوب هستند. یک سوال برای درس بعدی وجود دارد، آقا. آیا اجاق های شیشه ای منفجر می شوند؟ آیا می شکند؟ آیا خرابی ها تحت گارانتی هستند؟ بگذارید یک اتفاق از توکار 10 ساله ام برایتان بگویم.

مکمل 7 یا 8 نفر از 10 مشتری او که با آشپزی به فروشگاه ما آمده بودند منفجر شد. همیشه ما هستیم به عبارتی اجاق گاز 2 بار در مارک هایی که 10 سال روی اجاق هستند منفجر شد.

اجاق های شیشه ای از شیشه های مقاوم در برابر حرارت تولید می شوند.ما تحت تأثیر آنچه از یک منبع غیر تولیدی است، هستیم. حساس ترین نقطه در شیشه های سکوریت، نقاط کناری است.

اگر از اینجا به شدت برخورد کند تبدیل به نمک و یخ می شود. دنیاها وقتی بالای سرشان باشند متلاشی می شوند. همچنین سنگ مرمر آشپزخانه را کج کنید، اگر اجاق گاز را بپیچانید ممکن است شیشه اجاق گاز بشکند.