کشمش بهترین میان وعده در مدرسه

میان وعده بعد از مدرسه کشمش پلوئی گلستان و انگور باعث کاهش مصرف غذا در کودکان خردسال می شود.
یک مطالعه جدید میزان کالری دریافتی 26 کودک هشت تا 11 ساله با وزن طبیعی را که به آنها کشمش تات ، انگور، چیپس سیب زمینی و کلوچه های شکلاتی داده شد، تجزیه و تحلیل کرد.
آنها اجازه داشتند تا زمانی که به راحتی سیر شوند غذا بخورند. محققان دریافتند که کشمش و انگور منجر به کاهش مصرف غذای تجمعی می‌شوند، در حالی که کلوچه‌ها مصرف غذای تجمعی را در مقایسه با سایر تنقلات افزایش می‌دهند.
کشمش علاوه بر ایجاد احساس سیری، مواد مغذی ارزشمندی مانند فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، پتاسیم و آهن را برای کودکان فراهم می کند.یافته‌های جدید شواهدی را ارائه می‌کند که کشمش ممکن است در برابر پوسیدگی محافظت کند.
به طور سنتی تصور می‌شد که کشمش گله به دلیل چسبندگی و محتوای قندش می‌تواند باعث ایجاد پوسیدگی شود. با این حال، تحقیقات کنونی نشان می دهد که کشمش ممکن است برخی از مزایای محافظتی در برابر حفره های دندانی داشته باشد.
با وجود اینکه کشمش روغنی چسبناک است، مشخص شد که به اندازه کافی به دندان نمی‌چسبد تا حفره‌های دندانی ایجاد شود و حتی ممکن است به پاک کردن انواع دیگر ذرات غذایی که روی دندان‌ها به دام افتاده‌اند کمک کند.
  • منابع:
    1. New Raisin Research Shows Several Health Benefits
  • تبلیغات: 
    1. داستان زرشک در دشت لوت!
    2. فردی که از سیم مفتول برای صخره نوردی استفاده می کند
    3. پیدا شدن عقرب های سمی در بخاری!
    4. رازی که ذهن خسته را به ذهن پولدار تبدیل می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.